Tuesday, August 28, 2007

kucar kacir


ni bukan segmen kucar kacir stesen radio yg hangat tu yekk...

aku rasa hidup aku bakal kucar kacir tak lama lagi if my hubby kena transfer ke kerteh..leh bayangkan tak aku pagi2 nk angkut si alyaa dgn baby aku tuh dari rumah aku ke rumah mak aku..dah la jauh gak rumah aku dgn umah mak....and rumah aku kena naik tangga turun tangga huhu..klu nk tido rumah mak aku..takkan aku nk biar je rumah aku kosong selama berapa bulan pun x tau lagi..wat rugi bayo sewa je..

yang aku hangin satu badan tuh...bukannyer nak assign keje betol2 sampaikan hubby aku gn the other guy pun dah x tahu mana nak pegi n mana nk settle dulu..tu yg susah tuh kalo ada ramai bos..anak bos mula2 soh pi bt gajah pastu gi kerteh for training...n lepas tu start project kt sana..bigboss pulak soh pegi gopeng then at the same time wat installation kt bungalow dia pulak...adik bos lak soh wat project kecik2 kt kementah......huhuhu nk kerat berapa ek hubby aku dgn abg yg lg sorg tu??klu arrange elok2 lepas sini gi sini then sinun lak ok la kan tapi dari arahan mereka dan kuarga mereka tuh cam then n then gak nk kena pegi and settle everything kan while dorg dok bg arahan sambil kira brp byk duit leh untung masuk poket dorg ...??

sampaikan aku pun kena gak sekali...aku sorg jer yg wat tender kt sini ade ke patut dah ada tender kt aku pastu pi beli lg 2-3 tender???memang laa aku leh buat tapi aku xleh gerenti la tender tu cantik nnt..ye laa nk kejar due date n supplier punye feedback kdg2 cepat kdg2 lmbt....camne aku nk costing elok2 kalau 2-3 tender sekali aku handle???pada-pada laa sikit kan...

hmm kalo dah xde keje soh carik keje tapi dah ada keje x pandai lak ko nk cari pekerja?????ape punye bangang daaaaaa......tambah laa staff ke atau bg sub mana2 project tu kan xde laa kelam kabut semacam jer...huhu camni ke kelas A??malu aku!



No comments: