Thursday, August 2, 2007

Cinta Kolestrol


kelmarin masa gi Giant...masa aku tengah dok belek2 minyak rambut laki aku suddenly ada orang cuit2 aku.....rupe2nya member masa wat practical kat TTC dulu...'ko dah berisi la sha....'katanyer..
.....'ye ke?..eh xde laa...huhuhu' (ceh x ngaku tuh!)pastu aku jalan2 kt tempat biskut2 jumpa lak sorang lagi..pun cakap aku dah berisi dah tembam segala bagai yang x sanggup aku dengo...huaaaaa....

dahla masa aku gi rumah paklong aku bulan lepas pun cousin aku cakap aku dah gemuk..dia kata dulu aku kurus kering kerempeng skrg nih dah berisi...apakah aku betoi2 dah gemuk????hmmm..aku rasa maybe sbb br lepas bersalin kot...(ayat cover line)..

sian kat Jaya Jusco hari tuh aku gi fitting baju dlm fitting room tuh pastu aku dok menyumpah kat cermin dia...apakebende laaa JJ nih ptt boh cermin yg bg nampak kurus ade ke letak cermin bg org nampak gemok..TAK PATUT BETOLLA!!!end up aku x beli baju kt situ..padan muka aku eh padan muka JJ!

adakah aku patut start diet???...hmmmm....xpe la dah dekat nk puasa dah kan...hehhehehheh;P

2 comments:

uMIe MieSYa said...

Kak asha dah gemuk ke?? hahaha cemana la ghupe akak sekarang nie kan. iks!! niat hati nie nak sangat jumpe akak ngan kak ila tu.. tapi, tak tau la bila.. :(

*eHseu* said...

uhuhu..x tau laa umie..rase2nyer xde laa gemuk...cam biasa jer tapi org2 sekeliling sume ckp dah kembang nih...