Friday, January 11, 2008


semalam cuti awal muharam...ingatkan nk kemas rumah habis2an tp sbb belah petang tu aku ada bday party invitation n pastu dah janji nk kuar dgn best fren aku..so aku just kemas ala-ala je laa kaaann...

ptg smlm aku gi klcc dgn mekna sbb our beloved hubby malas nk kuar...bagus laa kan sbb hubby aku boleh jaga budak2 kt rumah(yo la tu!)...ala...bagi laa can kan aku nk kuar plak sekali sekala dgn kawan2 aku..asyik dia je yg bersenang lenang kuar main badminton laaa apa laaa kan...

kt klcc tu kitorg mula2 jumpa malim..wah..dah hensem dah mamat nih...hihih dulu mmg hensem tp skrg nih laaaaagiiii hensem...then lps beli tiket wayang kitorg tgu ein n hubby dia kt chilli's...aku dah laaa br lps mkn nasi tomato tp bila tgk menu kt situ..tergoda jugak iman aku!aku order laa chicken crisper dgn mango juice, well boleh tahan laa..mmg sedap...

pastu kitorg tgk movie..citer 'Game Plan'...mmg best arr citer tu...kelakar habis....aku suker arr citer2 camni sbb takyah nk pening2 pk..very straight fwd...aku plak dah laaaammmmmaaaa giler arr tak tgk wayang. Last sekali aku tgk wayang ms bwk alyaa tgk citer Cicakman..haa...bape lama dah tuh???then lps tu semua citer aku bli CD jek...huhuhu..ni pun sibbaik laa aku kuar dgn kwn2 aku..kalau tak, x tau la tahun biler pulak aku leh tgk wayang...

tgh2 syok layan movie, tup2 hubby aku call...dia cakap dia gi main badminton....haaa kan aku dah cakap dah..takde maknanyer dia nk jaga budak2 lama2...sibbaik laa adik aku ada..

lps movie tu kitorg lepak kt starbucks kejap...citer2 benda yg lepas2...catching up each others..aku dgn mekna even satu office pun tp susah nk bertego lam office..msg2 bz..esp. mekna laa...so ms ni laaa nk ber hu-ha sikit kan..syok2 je kan hangout dgn kawan2 cam laaa awk tu x kawin lagi kan..sampai lupa nk balik dah..hehehe xde laa...aku tgu hubby aku call dulu..tgu dia habis main badminton...gerak balik pun lam pkl 11 gak laa..then mekna htr aku ke dpn office sbb hubby aku tgu kt sana...

so skrg nih kepala aku sikit ting-tong sbb x cukup tido...aku lately tido awal so bila sekali dah tido lambat...mata+muka aku mmg laaa x bg ekspresi yg menarik di hari jumaat walaupun aku dah cover dgn berbaju kurung supaya nmpk ayu laa konon kan...hehehe..prasan skit...

hmmm..best arr dapat jumpa balik kawan2 yg dah lama giler tak jumpa..i had a great time...last night mmg best....last sekali kitorg jumpa/kuar sesama ms aku pregnantkan alyaa...dah bape tahun dah tuh...ni br kuar balik..mmg best laa...hopefully our friendship will last..forever...

lam hati terpikir gak laa..bile masa lak aku dpt jumpa balik kwn2 x-mrsm dulu ek???rindu sangat... :'


1 comment:

Anonymous said...

sama question here sha, when we will re-unite again? i miss all of u, the 10 of us expecially, oh lupa, the blue crystal also...