Thursday, January 31, 2008

injured..huhuhu

malam tadi..masa aku tgh basuh pinggan-mangkuk-gelas dgn tergesa2 sbb si alyaa dah merengek2 soh tidokan dia, biasa laa kan basuh pinggan sure laa kelentang kelentung kan....then tah cemana tah terhentak satu bijik gelas...selalu dah terhentak gelas2 tuh so aku ingat tade pape laa kan...selambe jek aku pegang gelas tuh then masukkan tangan lam gelas then...jeng..jeng..jeng....jari kelingking tertoreh lebihkurang 1.5cm.....kuarlah darah meleleh2 lam sinki....alyaa pun ape lagi..terus lari carik bapaknyer..

'ayah..ayah...huhuhu(dah start nak nangis..)...tangan ibu berdarah....huhuhu...'

pelagi kan lepas tuh..rescue 911 laaa laki aku..bukan gi klinik pun...hubby aku ajak gi klinik sbb nmpk cam dlm jek luka tuh tapi aku tanak...huhuhuh...takut ah kena jahit...last2 laki aku laa yg cuci darah-balut luka aku semua tuh....heheheh...

bukan apa...aku takut gi klinik sbb nnt dia jahit luka tuh depan mata aku..huih..seriau aku tgk jarum tuh..kalau jahit ms lepas bersalin tuh xpe sbb tak nmpk...kwang3x....

yg suka tuh alyaa tak habis2 pujuk aku ms hubby aku tgh cuci n balut luka tuh..dia cakap..ibu jgn nangis yea ibu yea....sabar yea sayang.....

ingat nk letak gambar kt sini tapi tak jadi laah..scary jek nnt...

rasa2nyer weekends nih leh laa aku rilek2 tayah masak basuh baju semua ek..sbb aku injured...kan?kan???..

No comments: