Monday, December 17, 2007

for ur ears only...


lagu ni kan...aku leh dengar...tapi takleh nyanyi..every time aku nyanyi...aku akan nangis..bukan nangis sbb sore aku tak sedap tapi sbb lagu nih mengingatkan aku pada kisah arwah adik Nurin.

sebab apa tau, lagu nih mula2 aku dengar kt tv masa last2 citer pasal arwah..masa pengebumian dia...kan tv ada tayang2 gambar itu ini kan...so everytime dengar lagu nih mmg laa hujan turun di kuala lumpur..


Takkan pernah habis air mataku
Bila ku ingat tentang dirimu..ooohh
Mungkin hanya kau yang tahu
Mengapa sampai saat ini ku masih sendiri

Adakah disana kau rindu padaku
Meski kita kini ada di dunia berbeda
Bila masih mungkin waktu berputar
Kan kutunggu dirimu …

Reff:
Biarlah ku simpan sampai nanti aku kan ada di sana
Tenanglah dirimu dalam kedamaian
Ingatlah cintaku kau tak terlihat lagi
Namun cintamu abadi

**MENGENANGMU-KERISPATIH**


eh tapi jangan salahkan aku lak... banjir kt pantai timur bukan salah aku tau!!

No comments: