Wednesday, June 3, 2009

HAPPY ANNIVERSARY..

masa cepat sgt berlalu...dah lebih setahun aku x update blog aku nih..hihihihi..
pada kwn2 yg ada dtg singgah sini(ada ke???) tp asyik bersin sbb blog berhabuk..sorry laa yek..meh aku citer sikit pasai apa aku x update blog..

pada zaman IT yg canggih nih ada laa sorang minah kt office aku nih which is salah sorg anak bos, mengamuk pada suatu hari sbb connection internet yg sangat slow..so dia blame kan pada semua org yg guna internet pd office hour..pd pala hotak dia, dia sorg jek yg guna internet utk wat keje..org lain guna internet utk main2..then bila semua org guna internet, slow laaa connection and ssh laa dia utk wat keje..

dia pon pi ngadu kt bapak dia which is big bos n suruh block connection internet pd semua org kecuali bilik2 bos n dept dia shj...tu laa kisahnyer naper aku x update blog...huhuhu

aku x kisah pon dia nk block ke apa ke sbb aku pon bknnyer hadap sgt kat mendalah internet nih tp sbb keje aku wat tender, so aku nk x nk hadap gak laa kan..ms dorg block internet hari tuh aku ckp kt bos aku(adik big bos), kalau tender aku x proper sbb xleh refer website **R, jgn salahkan aku lak..hehehe..then bos aku suruh lepak guna PC dia laa..so xkn aku nk update blog dlm bilik bos kan..lawan tokey aah tu..

hmm skrg nih dah ok balik..x tau laa tuh sampai bila kan..so kalau next time aku x berupdate tuh paham2 je laa kan...

ni pon sbnrnyer aku tgh pening pala dgn meja penuh dgn kertas, sijil, file bagai...pulak tu dh pkl 5...office lak xde org tu yg aku malas nk wat keje tuh..

saja nk remind diri sendiri dah masuk 7 tahun dah aku kawin..genap 7 thn pada 31 Mei..waaa anak pon dah 3..alhamdullilah...semoga jodoh aku dan suami berkekalan hingga akhir hayat kami nnt...thanks pd hubby aku yg byk bersabar dgn kerenah aku selama ini...hehehe xnk laa wat ucapan lebih2 kt sini malu lak aku..hik

oh btw hubby...boleh x bg 'be delicious'???dah habis aaa...boleh laa..boleh laaa...

No comments: