Thursday, February 21, 2008

i'm back...hihi



giler lama tak update...sure sapa2 yg datang sini dah boring dah nk masuk..dah berabuk dah rumah aku nih..huhuhu ada ke org datang sini btw???

apa dah aku nk citer..aku nih bkn tak msk sini, tp bila login je..kepala aku jd blur then mula laa terpikir nk buat claim laa nk type surat laa nk gi jumpa accountnt laa, macam2 laa keje aku sampai laa aku rs bersalah sangat klu aku terus type entry kt sini..

tp disbbkan hari nih aku mmg laaa terrrrsaaaanngggaaatttttlaaaaa malasnya(nampak sgt laaa malas!)...hehehe so xpe laaa...

ok ape ek aku nk citer...

aku tak gi check-up lg!!!!hehehe maybe esk kot aku gi...harap2 jadi laa gi esok sbb aku dh cancel dah appointment dgn JKR pagi esok...huhuhu esok sure kena amik darah nih..waaaaa takottnyeeeeeee....

next month baby aaina genap setahun..huhu cepatnyer laa ms berlalu!sampai skrg dia still breastfeed lg aku pun tak tau la cemana nk bg dia stop...aku bknnyer apa, sbb aku rs tak larat sgt..bdn aku rasa cam x bermaya sangat..

ada org kata tak baik klu ibu yg pregnant menyusukan anak...sbb ape tah aku tak ingat so aku tanya laa kt doktor ms aku bwk aaina check-up bulan lepas...doktor kata ok jek..teruskan menyusukan anak..tapi aku kena jaga pemakanan laa..kena makan makanan berkhasiat...utk kebaikan aku, baby lam perut and aaina..

kali ni akunyer morning sickness tak teruk sgt mcm yg lepas2 tuh..tp still ada laaa...kalau dulu tuh makan muntah tak makan pun muntah...kali ni kalau tak makan je muntah...aku bknnyer sengaja tanak makan tp kan klu dah pagi tu aku makan nasik berlauk, lunch tu dah kenyang laa kan..so aku mkn buah ke or just minum air..haaa sementara nk tgu mkn malam tuh siap laaa....the problem is now pagi2 mmg kena mkn nasik sbb ms tu je laa aku berselera nk mkn..

tu psl makan..dulu2 ms aku pregnant klu gi keje jek pagi2 tu sure aku tido dlm surau...uwek uwek tu tak payah cakap laaa kan...kelig aku sumer dah tau dah..kali ni dorg pon pelik sbb aku rilek jek tak uwek2 sangat...

tapi kan bila teringat saat2 nk deliver tu yg menggerunkan tuh...tak tau laa kali ni cemana laaa pulak ek...huhuhu...ank 1st kt GH, yg 2nd bersalin kt Hosp. Selayang..hmm yg ketiga nih kt mana pulak ek???nk rotate ke or nk stay kt selayang ek???







No comments: