Tuesday, July 24, 2007

advanced for belated..


been busy from last week sampai xde masa nk update pun..

last week my hubby nyer birthday tp tak sempat lak wa nk buat entry utk dia...huhuhu...xpe la ek...lambat sikit lgpun xde sapa2 pun yg baca akunye blog nih....kwang3x...

masa nk beli hadiah bday aku dulu...yang poyonye aku kena beli hadiah utk dia gak.....aku xnk actually ..x kira kena tunggu bday baru boleh beli tp dia tetap nk gak....kira bg advanced laaa hadiah tu..sudahnyer tengahari beli hadiah aku, malam lak kitorg gi beli hadiah dia....kopak duit aku beli raket badminton...huhhu..bukan reti nk beli yang murah2 lak tuh...gggrrrr!!

pagi2 ms hari jadi dia tuh..ms aku dgn alyaa wish dia...dia cakap...mana hadiah????boley..????


......aku harap aku n hubby aku akan berkekalan hingga ke akhir hayat...dapat bg pelajaran dunia dan akhirat secukupnye kt anak2 kami...aku happy coz hubby aku cukup memahami aku......

b4 aku kawin dulu mak aku ada cakap..nk cari laki cari yg boleh tolong wat keje rumah sama...kite keje nih sama2 penat bila dah balik rumah..nnt jgn kite balik keje sampai rumah dia duduk rileks kite nih terkontang kanting kt dapur masak..kemas rumah basuh baju...huhuhuhu...sibbaik aku dapat yg ringan tulang leh tolong aku..since aku lepas bersalin baby kedua nih mmg laa dia rajin betul2 tolong aku masak ke mop lantai..just nk lipat kain dgn iron baju je dia x reti..huhuhu melampau laa pulak kan nk soh laki buat keje semua...xde laa aku kan jaga baby...yg mana dia leh buat..dia buat..aku salute betulla kat dia...love u so much la darling!

so aku wish dia kt sini happy belated birthday ya darling...jgn boring dgn saya dan perangai tingtong saya ye!

ni lagu utk darling saya....


Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu hadir dan temani aku
Disetiap langkah yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu hadir dan temani aku
Disetiap langkah yang meyakiniku
Kau tercipta untukku

Meski waktu akan mampu memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tahu ku slalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku


TERCIPTA UNTUKMU-UNGU







No comments: